Reklamace zboží

Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v
zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže
uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
 
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: https://www.misterweld.cz/
Společnost: DMBAU s.r.o.
Se sídlem: Moskevská 659/63a, 101 00 Praha 10-Vršovice
IČ: 24227471
E-mailová adresa: dmbau@dmbau.cz
Telefonní číslo: +420 773 912 093
 
 
 
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
 
 
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob
vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o
opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám
o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo

uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně
potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
2. Číslo objednávky:
3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla
účtu) (*)
4. Jméno a příjmení spotřebitele:
5. Adresa spotřebitele:
6. Email:
7. Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
 
 
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
 
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
 
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*)
 
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu,
případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých
jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a
spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit
bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace.
Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení
reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta,
považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.